به گزارش “آیرال خبر”، فردا در ورزشگاه سردار جنگل رشت در حالی شاهد جدال دو تیم گسترش و سپیدرود خواهد بود که تیم میزبان اولین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند و با نتایج ضعیفی که تا اینجای فصل کسب کرده یکی از کاندیداهای بازگشت به لیگ دسته اول به شمار می رود.

امید روانخواه سرمربی جوان و سابق رشتی ها در حالی جایش را به جادوگر فوتبال کشور پیشکش کرد که رده ی ماقبل آخر جدول را در اختیار داشت و پس از دو بازی از کار برکنار شد تا رکوردی دیگر در فوتبال کشور رقم زده شود!
به نظر می رسد سرنوشت سرمربگیری علی کریمی با گسترش فولاد تبریز به هم دیگر گره خورده است. علی کریمی درحالی چهارمین بازی خود در قامت سرمربی را پشت سر خواهد گذاشت که دو بار این تجربه مقابل آبی های تبریز بوده است.
کریمی در نفت تهران و در اولین تجربه سرمربی گری اش مقابل تیم تبریزی قرار گرفته بود که در نهایت به تساوی بدون گل برابر تیم بوناچیچ رسید. این بار هم کریمی اولین حضورش در نیمکت تیم سپیدرود را با نبرد برابر آبی های تبریز کلید می زند، البته با این تفاوت که سرمربی حریف، فیروز کریمی است.
سپیدرود که خود را نزدیک به منطقه سقوط می بیند، با روی کار آمدن مالک جدید امیدوار است بتواند سهمیه رشتی ها در لیگ برتر را حفظ کند. علی کریمی قطعا تلاش خواهد کرد خود را در کسوت مربی نیز همانند دوران بازیگری به اثبات رساند.
بی شک خط دفاع تیم میهمان روز سختی را مقابل مهاجمان میزبان خواهد داشت و بازی هجومی و سراسر هیجانی را تماشاگران شاهد خواهند بود.
سپیدرود برای فرار از بحران و قدم گذاشتن بر ساحل آرامش نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار خانگی دارد و سکوهای پر تب و تاب سردار جنگل دقایق سختی را برای شاگردان فیروز کریمی رقم خواهد زد.

اما در این سوی میدان نیز آبی ها وضعیت چندان مستحکمی ندارند و با باخت مقابل ذوب آهن، روند خوب خود را با فیروز کریمی ادامه نداده اند، هرچند نتایج سایر رقبا و سه پیروزی، آن ها را از قعر جدول جدا کرده است!
تبریزی ها در حالی میهمان سپیدرود هستند که در دو بازی خارج از خانه خود موفق به شکست پارس جنوبی و پدیده دو تیم قدرتمند لیگ شده اند. اما تیم فیروز کریمی مقابل تیم دسته یکی خونه به خونه شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت تا عملا امیدی به کسب سهمیه نداشته باشد.
آبی های میهمان، اصلا دوست ندارند با باخت مقابل تیم انتهای جدولی سپیدرود دوباره در بحران فرو روند و اضطراب و استرس را بازهم تجربه کنند.
کسب تک امتیاز این بازی هیجان انگیز می تواند لبخند را بر لبان سرمربی این تیم بنشاند و راضی و شادمان راهی خانه کند.
بازی دو تیم فردا (جمعه 15 دی ماه) از ساعت 15 در ورزشگاه سردار جنگل رشت آغاز خواهد شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.