رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: بعد پنج دوره فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا، امیدواریم خدمات انجام شده و کار شورایی شیرینی و نتیجه خوبی برای مردم داشته باشد.

به گزارش آیرال خبر، دکتر شکور اکبرنژاد در جلسه روز یکشنبه شورای شهر تبریز با تبریک روز شورا اظهار داشت: استفاده از ظرفیت شوراها و سپردن امور مردم به خودشان از نتایج و برکات نظام اسلامی بود و قطعا شوراهای شهر در طول پنج دوره فعالیت خود برای مردم و کشور مفید بوده اند.

شکور اکبرنژاد گفت: هفته گذشته با حضور ریاست محترم جمهوری و هیت همراه و جمعی از میهمانان داخلی و خارجی مراسم رسمی رویداد تبریز 2018 برگزار شد که جا دارد از تمامی مجموعه هایی که برای این رویداد زحمت کشیدند تشکر کنیم.

وی با اشاره به سخنرانی های صورت گرفته در این مراسم گفت: هندلی و همراهی نهادهای مختلف قطعا در پیشبرد اهداف رویداد تبریز 2018 اثرگذار است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به انتظار مردم جهت تکمیل و بهره برداری از خط یک مترو تبریز گفت: هر چند در بودجه سال جاری کشور مبلغ زیادی برای مترو تبریز اختصاص نیافته است اما استاندار آذربایجان‌شرقی پیگیر موضوع هستند و انشالله با همکاری و کار جمعی مسولان بتوانیم در سال جاری خط یک مترو تبریز را تکمیل نماییم.

دکتر شکور اکبرنژاد در پایان سخنانش اظهار داشت: حضور سردار مولوی به عنوان مدیرعامل سازمان قطار شهری قطعا آغازگر روند جدیدی در فعالیت این سازمان خواهد بود و قطعا انشالله با تلاش وی شاهد تکمیل نهایی خط یک قطار شهری باشیم.

گفتنی است در جلسه امروز شورای شهر تبریز، لایحه شهرداری تبریز و مصوبه کمیسیون عمران در خصوص فاینانس خط دوم قطار شهری مورد بررسی قرار گرفت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.