IMG_3866.JPG

آیرال خبر- شهردار منطقه هشت شهرداری تبریز از تداوم عملیات احداث سرویس بهداشتی خیابان جمهوری در مقابل مسجد اصفهانیان بعد از پایان عملیات حفاری اداره کل میراث فرهنگی استان خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رضا پاک نهاد با اعلام این خبر گفت: عملیات احداث این سرویس های بهداشتی به درخواست اداره کل میراث فرهنگی متوقف شده تا کاوش های لازم در این منطقه انجام شود.

او با اشاره به اینکه این توقف عملیات باعث اعتراض شهروندان و کسبه منطقه خیابان جمهوری شده است اظهار داشت: این پروژه تعطیل نشده و ادامه عملیات اجرایی آن پس از اتمام حفاری اداره کل میراث فرهنگی از سر گرفته خواهد شد.
شهردار منطقه هشت از احداث چندین باب سرویس بهداشتی در سطح منطقه خبر داد و گفت: یکی از کاستی ها و نیازهای منطقه تاریخی فرهنگی شهر، کمبود سرویس بهداشتی است که به منظور ایجاد زیر ساختهای گردشگری و تامین رفاه حال شهروندان به طور جدی در منطقه تاریخی و فرهنگی شهر تبریز پیگیری می شود.

او افزود: عملیات عمرانی احداث و احیای چندین باب سرویس بهداشتی را در سطح منطقه را در چند ماه اخیر آغاز نموده ایم که از بین آنها سرویس بهداشتی تیمچه های ملک و صاحب دیوان طی روزهای اخیر به پایان رسیده است.

پاکنهاد با بیان اینکه تلاش می کنیم طی ماه های آتی بر تعداد سرویس بهداشتی های سطح منطقه بیافزاییم گفت: امیدواریم تا شروع فصل گردشگری مشکل سرویس بهداشتی در این منطقه حل شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.