آیرال خبر- فیلم‌های روی پرده سینماهای تبریز اگرچه دستخوش تغییرات اساسی نشده است اما شاهد چند فیلم جدید بر روی پرده نقره‌ای می‌باشد.

به گزارش آیرال خبر، فصل سردِ سال با سردی سینماها گره نخورده و چند وقتی است که فیلم‌های جدیدی روی پرده سینماها به نمایش در آمده است. “قانون مورفی” به کارگردانی رامبد جوان نخستین فیلمی است که این روزها نظر مخاطبان را به خود جلب کرده و در صدر فروش گیشه سینماها قرار گرفته است.

در خلاصه این داستان آمده است: دختر بهمن به نام سارا دزدیده می‌شود و فرخ برای کمک او به شمال می‌رود؛ و اتفاقات زیادی را پشت سر می‌گذرانند. امیر جدیدی، امیر جعفری، هادی کاظمی، سروش صحت و رامبد جوان از جمله بازیگران قانون مورفی هستند که در کمتر از ده روز از اکران به فروش دومیلیاردی رسیدند.

قانون مورفی در چهار سینمای ناجی، ستاره باران، قدس و ۲۹ بهمن اکران می‌شود.

“اتاق تاریک” دیگر فیلم جدیدی است که این روزها روی پرده دو سینمای ستاره باران و فلسطین رفته است. ساعد سهیلی و ساره بیات از جمله اصلی‌ترین بازیگران این فیلم هستند که موضوع آن به زندگی زوجی جوان پرداخت می‌کند که با توجه به اختلاف سنی بالای زن از مرد دچار مشکلاتی می‌شوند. در این بین مشکلات دیگری نیز برای فرهاد و هاله که فرزند کوچکی دارند به وجود می آید.

“دزد و پری ۲” ماجراهای عجیب یک پدر را نشان می‌دهد که به نوعی خود را دانشمند فرض می‌کند و مدعی است که قرص‌هایی برای رشد و فعالیت سریع کودکان اختراع کرده است. داستان از جایی آغاز می‌شود که دو دزد بچه‌هایی را می‌ربایند و این قرص‌های معجزه‌گر باعت ایجاد اتفاقاتی در فیلم می‌شوند.

بازیگران این فیلم طنز  امیرحسین صدیق، ارژنگ امیرفضلی، شقایق فراهانی، بهنوش بختیاری، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، افشین سنگ چاپ هستند که این روزها بر پرده سینماهای ستاره باران و ۲۹ بهمن رفته‌اند.

برنامه سایر فیلم‌های روی پرده را در زیر می‌بینید:

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.