سعید حاجی زاده

آیرال خبر- مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز از اختصاص تمامی فضاهای تبلیغاتی شهر برای اطلاع رسانی دستاوردهای نظام اسلامی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سعید حاجی‌زاده در جلسه هم اندیشی مدیران ارتباطات مناطق دهگانه شهرداری تبریز با اعلام این مطلب اظهار داشت: این رویداد بزرگ باید با فضاسازی های مناسب و شایسته، در سطح شهر نمود عینی پیدا کند.

حاجی‌زاده با اشاره به همزمانی ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه، تصریح کرد: با توجه به همزمانی این دو رویداد، بی‌شک شان و منزلت ایام عزاداری و شهادت حضرت زهرا (س) در این فضاسازی ها و برنامه ها حفظ می‌شود.

وی یادآور شد: تلاش ما برای برنامه‌ ریزی جهت یادآوری و نمود دوباره روزهای پر شور پیروزی انقلاب در یاد و خاطره شهروندان و فضاسازی هایی جهت تداعی دوباره آن روزهای فراموش نشدنی است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری پرشور راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: حضور آحاد مردم در این روز بسیار حائز اهمیت است و در این راستا زمینه های لازم برای حضور گسترده کارکنان و پرسنل شهرداری و خانواده‌های محترم آنها فراهم می‌شود.

حاجی‌زاده افزود: همچنین مسیر ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن به بهترین شکل ممکن فضاسازی و تزئین می‌شود.

نشست هم اندیشی مدیران ارتباطات مناطق ده گانه شهرداری تبریز

وی به ضرورت اطلاع رسانی و پوشش خبری مناسب رویداد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز اشاره کرده و گفت: تمامی برنامه‌های پیش بینی شده برای این مناسبت، در سطح مناطق، سازمان ها و شرکت‌های وابسته پوشش خبری مناسب داده می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز در پایان اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم در خصوص حضور شهرداری تبریز در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه مدیریت شهری صورت گرفته است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.