نیم روز برفی تبریز

آیرال خبر- معاون خدمات شهری شهرداری تبریز از تلاش نیروهای خدماتی شهرداری تبریز و مشارکت شهروندان در بازگشایی معابر قدردانی کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمدرضا قربانیان در پی بارندگی عصر امروز در گفتگو با شهریار، با اعلام این مطلب، گفت: بدون شک با همکاری شهروندان می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

او حس مسئولیت پذیری شهروندان را در بارندگی عصر امروز ستودنی خواند و اظهار داشت: این همکاری در کنار  تلاش شبانه روزی خادمین مردم در شهرداری تبریز، این امکان را فراهم خواهد آورد که مسائل و مشکلات متعدد شهری به آسانی حل و فصل شود.

قربانیان افزود: نتیجه این همکاری و تعامل قطعا لذت بردن از نعمات الهی و نزولات آسمانی  است.

معاون خدمات شهری شهرداری تبریز در ادامه با تشکر از تلاش کارکنان خدمات شهری گفت: با تلاش اکیپهای عملیات زمستانه شهرداری، در اندک زمان ممکن معابر محلول پاشی و برف روبی شد و مشکل خاصی در تردد خودروها در سطح شهر به وجود نیامد.

او تاکید کرد: البته همکاری مردم و کم شدن بار ترافیکی باعث شد تا در سریعترین زمان ممکن این اقدامات انجام شده و نتیجه مطلوب حاصل شود.

قربانیان با بیان اینکه هیچ یک از معابر اصلی و فرعی در مدت بارندگی مسدود نشد گفت: هم اکنون عوامل خدمات شهری در حال هدایت آبهای سطحی به کانال های هدایت آب های سطحی هستند.

او در پایان گفت: نیروهای خدمات شهری آمادگی کامل برای مواجهه با بارندگی های احتمالی در آینده را دارند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.