به گزارش آیرال خبر، آخرین ماه ماه سال برای دوستداران سینما رونق خوبی دارد و می‌توان روی پرده سینماهای تبریز فیلم‌هایی با موضوعات متنوع را یافت که به ذائقه تمامی مخاطبان خوش بیاید. از فیلم‌هایی در ژانر طنز یا ترسناک که مخاطبین خاص خودشان را دارند.با نزدیک شدن به تعطیلات عید نوروز بازار سینمای کشور نیز داغ‌تر می‌شود و فیلم‌ها متنوعی به روی پرده می‌روند تا بلکه تا زمان اکران نوروزی نظر مخاطبان را جلب کنند.

جنِ زیبا در سینماهای تبریز!

“جنِ زیبا” داستان یدالله که در یک تیمارستان کار می‌کند و به تازگی بخاطر فوت همسرش تنها شده. در همین حال دلارام(نورگل یشیل چای) که در تیمارستان بستری است برای دیدن فرزندش از یدالله کمک می خواهد.

این فیلم از همان اوایل ساخت با حواشی روبرو بود؛ حضور بازیگرِ زن معروف ترکیه‌ای اصلی‌ترین دلیل حواشی این فیلم بود البته رفته رفته برخی ایرادگیری‌ها به نحوه پوشش و گریم نیز به این حواشی افزود. نورگل یشیلچای، فرهاد اصلانی، لیلا زارع، لیلا موسوی، محرم زینالزاده، میثم پویانفر از جمله بازیگرانی هستند که به کارگردانی بایرام فصلی مقابل دوربین این فیلم رفته‌اند.

“جنِ زیبا” در سینماهای ناجی، الف، پردیس ستاره باران و قدس در حال اکران است و به نظر می‌رسد تا پایان اسفند ماه این اکران ادامه داشته باشد.

سوءتفاهم در یک ماموریت غیرممکن

“سوءتفاهم” و “ماموریت غیرممکن” از جمله فیلم‌های جدیدی است که بر روی پرده سینماهای تبریز رفته‌اند. قصه فیلم “سوءتفاهم” ماجرای یک گروگان‌گیری است که همه چیز در متن واقعیت پیش می‌رود اما با گذشت زمان این شبهه پیش می‌آید که این حادثه بیشتر شبیه یک «سوء تفاهم» یا توهم است؛ و اما در متن توهم هنوز عناصری از واقعیت به چشم می‌آید. همزمان با گسترش این ابهام، ماجرای گروگان‌گیری نیز به پیش می‌رود…

مریلا زارعی، کامبیز دیرباز، هانیه توسلی و مهدی فخیم‌زاده از جمله بازیگران این فیلم هستند که در سینما قدس به روی پرده اکران رفته است.

“ماموریت غیرممکن” هم که در سینما قدس و ۲۹ بهمن به روی پرده رفته داستان کریم عشقی خوانندگی است که بدون اینکه بداند دلداده مأموری شده که مأموریت دارد فرمولی را از دانشمندی سرقت کند. پس از متوجه شدن این داستان کریم، ۲ راه بیشتر ندارد…

علی اوجی، سارا خوئینی‌ها و مهران رجبی از جمله بازیگران این فیلم هستند. از نکات جالب توجه این فیلم حضور حامد همایون خواننده کشورمان در این فیلم سینمایی می‌باشد.

برنامه سینماهای تبریز

چه فیلم‌هایی در نوروز ۹۸ اکران می‌شود؟!

نوروز و تعطیلات نوروزی فرصت بسیاری خوبی برای سینماگران است زیرا در این بازه زمانی استثبال مخاطبان از سینماها به اوج خود می‌رسد و دست کم دو تا سه فیلم فروش میلیاردی را تجربه می‌کنند و به همین دلیل بسیاری از کارگردانان و تهیه‌کنندگان به دنبال اکران نوروزی هستند اما تجربه‌ نشان داده معمولا فیلم‌هایی که در جسنواره فجر ارائه می‌شوند در اکثریت اوقات اکران نوروزی را از آن خود می‌کنند و با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه می‌شوند.

به نظر می‌رسد در نوروز ۹۸ نیز فیلم‌های “زهرمار”، “شبی که ماه کامل شد”، “متری شیش و نیم، “قصر شیرین”، “سال دوم دانشکده من”، “سرخ پوست”، “طلا”، “غلامرضا تختی”، “بیست و سه نفر” و “ماجرای نیمروز ۲: رد خون” از جمله فیلم‌های جدول اکران نوروزی در نیمه اول و دوم عید ۹۸ باشند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.