آیرال خبر- رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی با بیان اینکه دانشگاه آزاد تبریز سعی بر استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های شرکت‌ها و واحدهای فناور گفت: در این میان بیشتر توجه و حمایت دانشگاه آزاد بر روی شرکت‌هایی است که به مرحله تولید و تجاری سازی محصول رسیده‌اند.

به گزارش آیرال خبر، عزیز جوانپور، با اشاره به فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های فناور در دانشگاه آزاد تبریز، اظهار داشت: در حال حاضر ۴ شرکت دانش بنیان، ۸ واحد فناور و یک مرکز رشد مستقل بسیج دانشجوئی در دانشگاه آزاد تبریز مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد تبریز سعی بر استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های شرکت‌ها و واحدهای فناور مستقر در دانشگاه آزاد دارد، ادامه داد: در این میان توجه و حمایت دانشگاه آزاد تبریز بر روی شرکت‌هایی است که به مرحله تولید و تجاری سازی محصول رسیده اند.

ریاست دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی با اشاره به این که اغلب این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های مطرح، حضور فعال دارند، ابراز داشت: برخی دیگر از این شرکت‌ها نیز به مرحله فروش محصولات رسیده‌اند.

 وی خاطرنشان ساخت: دانشگاه بر خود وظیفه می‌داند، تا با فراهم سازی بستر مناسب، این دانشجویان به اختراعات و ابتکارات بیشتر و بهتری دست یابند.

جوانپور افزود: قدم‌های بسیار خوبی در حمایت از این شرکت‌ها و واحدهای فناور برداشته شده است، چنانکه این شرکت‌ها نیز در نوبه خود بسیار موفق ظاهر شده‌اند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.