نساج.JPG

آیرال خبر- شهردار منطقه ۵ تبریز در مراسم قدردانی از تلاشهای مربیان مراکز فرهنگی این منطقه گفت: با تلاش وپشتکار مربیان ومسئولین مراکز فرهنگی استقبال شهروندان در سه ماهه اخیر ۹۰ در صد افزایش یافته است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار،  میر علی اصغر نساج این مطلب را درجشن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد و افزود : با فرهنگ سازی بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی قابل حل شدن است .

وی در این رابطه با بیان اینکه در کلانشهرها آموزش شهروندی ساده ترین واصلی ترین راهکار کمک به مدیریت شهری برای مشارکت دادن شهروندان در همراهی با مسئولین است اظهار داشت : با افزایش تعداد مراکز فرهنگی در تبریز بسیاری از مشکلات با فرهنگ سازی مرتفع شده اند.

وی نقش مربیان را در این زمینه مهم ارزیابی کرد و گفت : شهرداری منطقه پنج با داشتن ۴ مرکز فرهنگی از مناطق فعال تبریز در این زمینه محسوب می شود.

نساج به افزایش آمار ثبت نام کنندگان در دوره های آموزشی فرهنگسراها اشاره کرد و افزود : در سه ماه اخیر با برنامه ریزی های صورت گرفته تعداد هنرجویان ۹۰ درصد افزایش یافته است.

وی از نقش مربیان ومسئولین مراکز فرهنگی این منطقه در این زمینه قدردانی کرد و درپایان گفت : از برنامه های فرهنگی واجتماعی که با هدف افزایش روحیه امید درجامعه اجرا شوند حمایت  می کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم شهردار منطقه با مربیان شاغل در مراکز فرهنگی گفت و گو در رابطه با تجهیز کلاس ها به امکانات لازم در چند روز آینده قول مساعد داد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.