آیرال خبر- رئیس ستاد اجرایی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان‌شرقی گفت: سخنران اصلی مراسم ۲۲ بهمن در تبریز، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی خواهد بود.

فرمانده کل ارتش در جمع راهپیمایان ‌‌22 بهمن تبریز سخنرانی می‌کند

به گزارش آیرال خبر، حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده اظهار داشت: امسال نیز مردم همیشه در صحنه استان آذربایجان شرقی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشوری خواهند داشت و بار دیگر صفحه های تاریخ استان ورق می خورد.

وی افزود:هدف اصلی دشمنان بدبین کردن آحاد مردم به انقلاب و نظام است که راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن تجدید پیمان مجدد با آرمان های امام راحل، شهدا و منویات مقام معظم رهبری است.

رئیس ستاد اجرایی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان‌شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: مردم استان با حضور آگاهانه و گام‌های استوار و وحدت آفرین خود، در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن،  ضمن تجدید میثاق با ولی امر مسلمین در عهدی دوباره با آرمان‌های بلند شهدای گرانقدر و امام راحل،  جشن عید کمال انقلاب را به نمایش گذاشته و نقشه‌های شوم دشمنان این مرز و بوم را با شعارهای کوبنده خود نقش برآب کنند.

تقی زاده یادآور شد: راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن در شهر تبریز از ساعت ۱۰ صبح از مساجد و محلات در مسیرهای اعلام شده آغاز و مراسم جایگاه رأس ساعت ۱۱قبل از ظهر در میدان نماز شروع خواهد شد و سخنران اصلی مراسم ۲۲ بهمن در تبریز امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی، خواهد بود.

رئیس ستاد اجرایی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان‌شرقی در پایان گفت: امسال نیز مانند ۴۰ سال گذشته مردم آگاه ایران به میدان می‌آیند و فریاد عزت و آزادی خود را فریاد می‌زنند تا به گوش جهانیان و کشورهای مستکبر جهان برسانند که در اوج سختی‌ها نیز مردانه پای این انقلاب ایستاده‌اند و برای این انقلاب تا آخرین نفس از خودگذشتگی و فداکاری می‌کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.