پارک یادگار امام

آیرال خبر- لامپ پروژکتورهای دکل برای تامین مناسب و بهتر روشنایی مورد نیاز پارک جنگلی یادگار امام(ره) در آستانه سال جدید و سفر گردشگران نوروزی، توسط اکیپ برق کارگاه امانی معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۳ تبریز بهسازی شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات شهرداری منطقه ۳ تبریز، پروژکتورهای دکل تامین روشنایی فضای پارک جنگلی یادگار امام (ره) در آستانه سال جدید و سفر گردشگران نوروزی و به جهت فراهم آوردن محیطی امن و مطلوب برای گردشگران، توسط اکیپ برق کارگاه امانی معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه تعمیر و مرمت و بهسازی شد.

نیروهای اکیپ برق، لامپ های سوخته و خراب پروژکتورهای دکل را تعویض و کلیه چراغ ها را تمیزکاری نموده و سیم کشی های مربوطه را برای جلوگیری از وقوع خطرهای احتمالی، کنترل کردند.

کارکنان فضای سبز معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه نیز تمامی محوطه پارک یادگار امام (ره) را برای فراهم آوردن محیطی زیبا و تمییز برای استفاده مناسب گردشگران و شهروندان، رفت و روب نموده و زباله‌های موجود را جمع آوری کردند.

نیروهای فضای سبز منطقه همچنین نمازخانه‌های اختصاصی برای آقایان و بانوان موجود در پارک جنگلی یادگار امام (ره) را نظافت و تمیزکاری و با ملزومات مناسب  تزئین و برای استفاده گردشگران نوروزی عید سال ۱۳۹۸ آماده کردند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.