منطقه 7

آیرال خبر- علی فرخی شهردار منطقه ۷ تبریز، به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه با کاشت چند اصله نهال در پارک کوهستان، روز درختکاری را گرامی داشتند .

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی در این مراسم ضمن بزرگداشت  روز درختکاری گفت: رشد سریع زندگی شهری و صنعتی شدن شهرها و همچنین  دور ماندن انسان ها از طبیعت ضرورت توجه هرچه بیشتر به حفظ و نگهداری از درختان و توسعه فضاهای سبز را افزایش می دهد .
فرخی افزود: در همین راستا شهرداری منطقه تلاش دارد با تجهیز و استفاده از تمامی امکانات خود نسبت به توسعه فضاهای عمومی اعم از ایجاد مراکز تفریحی، ورزشی و … اقدام نماید .
شهردار منطقه در ادامه گفت: فضاهای سبز و بوستان ها از الزامات زندگی شهری به شمار می روند، چرا که علاوه بر ارزش های جانشین نشدنی زیست محیطی مثل تلطیف هوا و تعدیل دما در زیباسازی شهر و حفظ آرامش و شادابی شهروندان تاثیر مستقیم دارد؛ پس امیدواریم در سایه مشارکت های مردمی و با اتخاذ تدابیر و راهکارهای مناسب نسبت به توسعه هر چه بیشتر آنها در سطح منطقه اقدام نماییم .
وی تاکید کرد: تبریز خانه ماست و زیبایی و سرافرازی آن به ما یک زندگی شاد و سالم را نوید می دهد؛ پس باید بکوشیم تا شهر با قدمت و بلند آوازه مان را که سال ها باغ شهر لقب گرفته بود برای خود و مهمانانی که وارد آن می شوند سبز و مطلوب کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.