تکذیبیه

آیرال خبر- روز پنجشنبه برخی از پیمانکاران فضای سبز جهت جلوگیری از برگزاری مناقصه سال۹۸ در مقابل سازمان تجمع کرده بودند که در برخی از سایت های خبری دلیل آن پیگیری مطالبات کارگری عنوان شده بود. در این راستا روابط عمومی سازمان با صدور جوابیه ای این خبر را تکذیب و اصل واقعه را طی این خبر اعلام می کند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار و روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، در این جوابیه آمده است:
روز پنجشنبه برخی از پیمانکاران اقدام به تجمع در مقابل سازمان کرده و با عنوان کردن موضوع نهایی نشدن افزایش حقوق کارگری در سال ۹۸ خواستار جلوگیری از برگزاری مناقصه عمومی واگذاری نواحی فضای سبز مناطق و سازمان های شهرداری تبریز بودند. در همین راستا برخی از سایت های خبری دلیل این تجمع را پیگیری مطالبات کارگری عنوان کرده بودند.
در همین راستا اعلام می دارد: پیمان های جدید فضای سبز طبق روال هر سال از طریق مناقصه عمومی با عنوان واگذاری نواحی فضای سبز مناطق و سازمان های شهرداری تبریز در اسفند ماه برگزار و از نیمه دوم اسفندماه فصل کاری شرکت ها برای پیمان های جدید آغاز می شود. از این رو بعد از طی مراحل قانونی امسال نیز این مناقصه در تاریخ ۲۵بهمن ۹۷ از طریق روزنامه ساقی و پرتال اطلاع رسانی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز منتشر و به اطلاع عموم رسید.

طبق این مناقصه شرکت ها موظف به دریافت پاکت ها و تحویل آن ها تا ساعت ۱۱ روز پنجشنبه ۹اسفند ماه ۹۷ به دبیرخانه سازمان بودند و در ادامه تاریخ ۱۱ اسفند ماه ۹۷ روز برگزاری مناقصه و بازگشایی پاکت ها اعلام شده بود.
در همین راستا شرکت ها بایستی در زمانبندی اعلام شده قیمت های پیشنهادی خود را اعلام می داشتند که این کار انجام گردید. ولی متاسفانه روز پنجشنبه برخی از شرکت ها با تجمع مقابل سازمان قصد جلوگیری از برگزاری مناقصه را بجهت نهایی نشدن میزان افزایش حقوق کارگری داشتند. که بهمین جهت مدیرعامل سازمان با حضور در میان پیمانکاران اعلام داشت: این موضوع همه سال مطرح است ولی دلیلی برای عدم برگزاری مناقصه نبوده و به دلیل حساسیت موضوع فعالیت این پیمان که “حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز شهری” می باشد و با توجه به اینکه در آستانه سال نو امکان تعطیلی برنامه های استقبال از بهار موجود نیست مناقصه طبق قانون و روال هر ساله برگزار خواهد شد.
مدیرعامل سازمان در ادامه افزود: در خصوص افزایش حقوق در دفترچه پیمان تدابیر خاص در نظر گرفته شده است و حتی در صورت افزایش حقوق بیش از حد روال سال های گذشته، راهکارهای لازم در دفترچه پیمان در نظر گرفته شده است و جای هیچگونه نگرانی نیست.
این گزارش می افزاید این تجمع بعد از دقایقی با ارائه توضیحات مدیرعامل سازمان پایان یافت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.