ستاد دیه

آیرال خبر- رئیس ستاد دیه آذربایجان‌شرقی با شهردار منطقه ۴ تبریز دیدار و از پیگیری‌های این منطقه برای آزادی شماری از زندانیان جرایم غیرعمد تقدیر کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات شهرداری منطقه ۴ تبریز، رسول تقی‌پور در دیدار با اکبر امجدی، خاطرنشان کرد: سنت حسنه گلریزان، در سال‌های اخیر، تاثیرات ارزنده‌ای، در میان اقشار آسیب‌پذیر و آبرومند داشته ‌است.

وی با اشاره به اینکه همت و پیگیری شهرداری منطقه ۴ تبریز در ماه‌های اخیر، زمینه‌ساز آزادی پنج زندانی نیازمند شده‌ است، افزود: امیدواریم مشارکت و دلسوزی منطقه، به عنوان الگوی نیکوکاری، در میان سایر ادارات و نهادهای اجرایی نیز فراگیر باشد.

تقی‌پور همراهی مردم را کارساز و ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: سنت حسنه ای که اخیراً جا افتاده، این است که  خانواده‌های داغ‌دیده، بخشی از هزینه ضیافت و دسته‌گل را به آزادسازی زندانیان اختصاص می‌دهند؛ جامعه امروز ما نیاز مبرم به این رفتارها دارد و امیدواریم ظرفیت‌های فرهنگی شهرداری، در این حوزه نیز پای کار باشد.

امجدی، شهردار منطقه ۴ تبریز نیز در این دیدار، با قدردانی از حضور رئیس ستاد دیه استان، یادآور شد: کارکرد شهرداری‌ نسبت به گذشته، تفاوت‌های چشمگیر یافته و وظایف شهرداری، محدود به موضوعات خدماتی و عمرانی نیست؛ از این رو خود را در مقابل آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی، موظف و مسئول می‌دانیم.

وی اضافه کرد: همراهی با ستاد دیه، توفیقی فراهم کرده تا در این امر خداپسندانه، گام‌هایی هر چند کوچک، برداریم.

امجدی با اشاره به اینکه مردم تبریز همواره در برنامه‌های نیکوکاری، پیش‌قدم بوده‌ است، بر ضرورت اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی‌ مداوم از برنامه‌های خیریه، تاکید کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.