اداره سلامت

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز از برنامه ریزی برای اجرای طرح هایی در راستای اشتغال و کارآفرینی برای اقشار متاثر از  آسیب‌های اجتماعی در تبریز خبر داد.

به گزارش آیرال خبر، محمدحسین حسن‌زاده در جلسه مشترک با مدیر صندوق کارآفرینی امید در آذربایجان شرقی با بیان این مطلب اظهار داشت:زمینه سازی برای اشتغال و کارآفرینی برای اقشار متاثر از  آسیب‌های اجتماعی، زنان سرپرست خانواده، معلولین و… بسیار حائز اهمیت است.

حسن‌زاده از مشارکت این دو مجموعه برای کارآفرینی این اقشار خبر داده و گفت: در این زمینه توافق‌هایی صورت گرفته که در آینده‌ای نزدیک به تفاهم‌نامه تبدیل می‌شود.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز همچنین افزود: مقرر شد با همکاری این دو مجموعه و سایر دستگاههای یاری گر در این زمینه، در آینده‌ای نزدیک نسبت به ایجاد نمایشگاه دائمی تولیدات قشر آسیب پذیر و کم برخوردار در محلی ثابت، اقدام شود.

مدیر صندوق کار آفرینی امید در آذربایجان شرقی نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: سال جدید که بنام سال رونق تولید نامگذاری شده است برای صندوق سال پرکاری خواهد بود چرا که رونق تولید بدون رونق اشتغال مفهومی ندارد.

محمد کریم‌زاده ادامه داد: پایه و اساس رونق تولید توجه به مقوله اشتغال است که در این زمینه توجه به عرضه محصولات اقشار آسیب پذیر نیز حائز اهمیت است.

کریم‌زاده افزود: امیدواریم با مشارکت این دو مجموعه بتوانیم اتفاقات خوبی در رونق دهی به تولیدات این اقشار و توسعه کارآفرینی برای آنها تلاش کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.