جامعه ایمن

مدیر بحران شهرداری تبریز پروژه جامعه ایمن و مروج سلامت را برنامه‌ای مستمر و دراز مدت برای پیشگیری از آسیب‌های فیزیکی و محیطی دانست.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، مسعود حسن نژاد در جلسه کمیته راهبردی پروژه جامعه ایمن و مروج سلامت آذربایجان شرقی با بیان این مطلب اظهار داشت: این پروژه برای کلیه سنین و همه محیط ها با تاکید بر گروه ها، جنسیت و محیط های آسیب پذیر و پرخطر اجرا می شود.

رئیس کارگروه اجرایی جامعه ایمن و مروج سلامت شهرداری تبریز افزود: در این بحث موضوع اصلی برای ما مردم هستند و آرمان ما قرار گیری شهروندان در بهترین وضعیت است که در این راستا ضروری است سلامت آنها حداقل در حوزه آسیب‌های فیزیکی فراهم شود.

در ادامه این جلسه مدیر پدافندغیرعامل شهرداری تبریز نیز تاکید کرد: رسالت کلی کمیته جامعه ایمن ایجاد شهری امن برای کار، تحصیل و زندگی مردم است.

حسین آذرنیا افزود: تشکیل کمیته ایمن در واقع ارائه راهکاری برای حفظ جان و مال مردم از انواع آسیبها است که این مسئله از نظر شرعی و اخلاقی لازم است در اولویت کاری تمامی ادارات قرار گیرد.

همچنین داود هوشنگ روشنک مدیر فرهنگسرای الغدیر شهرداری تبریز نیز با اعلام آمادگی برای برگزاری انواع دوره‌های آموزشی در رابطه با پروژه جامعه ایمن و مروج سلامت در این فرهنگسرا، این مجموعه را یکی از مراکز پویای فرهنگی آموزشی کشور دانست که با پتانسیل عظیم انسانی خود می تواند در آگاه سازی شهروندان و اجرای طرح های جامعه ایمن، نتایج چشمگیر و مطلوبی را در حوزه آموزش رقم بزند.

گفتنی است، جلسه کمیته راهبردی جامعه ایمن در پی جلسه سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با مدیران شهرداری تبریز و به منظور برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های مرتبط با جامعه ایمن برگزار شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.