حیدر جعفری.jpg

تیم فوتبال شهرداری تبریز به همه هدف های از پیش تعیین شده خود در فصل جاری رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور دست یافته است.

به گزارش آیرال خبر، حیدر جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز امروز در گفتگو با خبرنگارشهریار با بیان مطلب فوق، گفت: امسال هدفگذاری باشگاه روی چهار اصل مهم استوار بود و خوشبختانه ما توانستیم در همه این اهداف و اصول که شامل بومی گرایی، جوانگرایی، کم هزینه بودن و حفظ سهمیه لیگ یکی بود، موفق عمل کنیم.

وی ادامه داد: تیم ما متشکل از کادر فنی، اجرایی و بازیکنان بومی است و طی ۲۰ سال اخیر این تعداد نفرات بومی در تیم شهرداری تبریز بی سابقه بوده است. ما تیمی داریم که میانگین سنی بازیکنانش ۲۴ سال است و هشت بازیکن از تیم فصل قبل امید شهرداری امسال در تیم بزرگسالان بازی می کنند.

جعفری اظهار داشت: هدف دیگر باشگاه، کاهش هزینه ها در فصل جاری بود که این امر نیز امسال رعایت می شود و می توانم ادعا کنم که شهرداری تبریز کم هزینه ترین تیم چند سال اخیر لیگ یک است. همچنین حفظ سهمیه تیم با نفرات بومی و جوان و با هزینه ای پائین، هدف مهمی بود که به لطف خدا و تلاش بازیکنان توانستیم با پیروزی هفته قبل برابر تیم مدعی گل ریحان به این خواسته خود و مدیران باشگاه دست پیدا کنیم.

وی افزود: با تحقق این اهداف از پیش تعیین شده، مسئولان نیز شور و شوق مضاعفی برای ادامه کار این تیم بومی برای سال بعد پیدا کرده اند و این موضوع در دیدار اعضای شورا و شهرداری تبریز با بازیکنان و کادرفنی کاملا مشخص بود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در ادامه با اشاره به بازی فردای تیمش برابر تیم قشقایی شیراز، گفت: بازی فردا برای ما اهمیت دارد چراکه با پیروزی در این بازی می توانیم یکی، دو پله در جدول صعود کنیم. البته برای دیدار با قشقایی، سه بازیکن اصلی خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم اما با این حال فرصتی دوباره برای جوانان تیم ما فراهم شده تا آنها یک بازی دیگر در مسابقات لیگ یک تجربه کنند.

وی ادامه داد: خوشحالیم که بازی دادن به بازیکنان جوان نتایج خوبی در بر داشته و حالا ما دو بازیکن آماده رده امید به نام های فرشاد بیابانی در خط حمله و عرفان اسفندیاری در خط دروازه را داریم که حتی می توانند با دعوت شدن از سوی کادرفنی تیم ملی امید، به این تیم کمک کنند. حضور بازیکنان جوان ما در تیم های ملی، یکی از خواسته های ماست که امیدواریم این هدف ما نیز برای بازیکنان محقق شود.

جعفری در پایان گفت: مسئولان باشگاه به وعده خود که پرداخت مطالبات بازیکنان است، امروز عمل می کنند و بازیکنان ما قبل از بازی با قشقایی شیراز باقی مانده مطالبات خود را دریافت می کنند که بابت این کار باید از مسئولان و مدیران ذیربط باشگاه تشکر کنم.

تیم فوتبال شهرداری تبریز با پیروزی هفته قبل برابر تیم مدعی و رده سومی گل ریحان البرز ۲۸ امتیازی شد و توانست تنها سهمیه فوتبال استان در لیگ دسته یک باشگاه های کشور را حفظ کند. این تیم از چارچوب بازی های هفته سی و چهارم و پایانی این مسابقات از ساعت ۱۷ فردا سه شنبه در شیراز به مصاف تیم قشقایی می رود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.