افتتاح پارک آنالار

شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: تعداد پارک‌های موجود در این منطقه ۶ پارک است که تا پایان سال، همین تعداد نیز پارک محله‌ای در نقاط مختلف منطقه احداث می‌شود.

به گزارش آـیرال خبر به نقل از شهریار، رسول وظیفه شناس در مراسم افتتاح پارک بانوان آنالار باغی با بیان این مطلب اظهار داشت: با وجود تمام مشکلات در منطقه تلاش کرده‌ایم پروژه‌ها را پیش ببریم.

او با اشاره به اینکه بر اساس درخواست اهالی محل و همکاری آنان این پارک احداث شد، افزود: این منطقه شرایط ویژه‌ای دارد و تلاش داریم با اقداماتی که انجام می‌دهیم نسبت به توانمندسازی منطقه اقدام کنیم.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز ادامه داد: عمده پروژه هایی که در این منطقه انجام می‌شود به صورت امانی و توسط عوامل خود شهرداری است و این اقدام باعث شده تا مدیریت هزینه به شکل واقعی انجام شود.

وظیفه شناس هدف اجرای پروژه‌های انجام شده در این منطقه را حل مشکلات اهالی دانست و افزود: شاید پروژه های انجام شده در این منطقه از لحاظ وسعت و هزینه زیاد نباشد اما هر یک از آنها بسیاری از مشکلات اهالی را حل می کند.

او ادامه داد: دو مسیرگشایی مهم در برنامه های منطقه گنجانده شده که در صورت حمایت و تخصیص اعتبار بزودی شاهد تکمیل و بهره برداری از آنها خواهیم بود.

شهردار منطقه ۱۰ شرایط حاضر در شهرداری های کشور را در ۱۱۰ سال اخیر بی سابقه دانست و افزود: با وجود مشکلات مالی و رکود در بخش ساخت و ساز پروژه های مختلف را پیش برده ایم.

او افزود: در ۱۸ ماه اخیر ۱۸ کیلومتر در منطقه مجوز حفاری صادر شده که سه برابر کل مسیر گذاری آسفالت در دو دهه گذشته است.

گفتنی است، در این مراسم علاوه بر این پارک ۹ پروژه خدماتی و عمرانی دیگر نیز به بهره برداری رسید.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.