معاونت فرهنگی

مراسم تقدیر از مربیان برگزیده مراکز فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز همزمان با هفته معلم، به همت مدیریت امور بانوان و خانواده معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تبریز، برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، در این مراسم حجت‌الاسلام احمدحمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز ضمن بزرگداشت روز معلم و استاد شهید مطهری، هفته معلم را به عنوان فرصتی مناسب برای قدردانی از تلاش مربیان مراکز فرهنگی بیان کرده و افزود: عملکرد مربیان آموزشی مراکز فرهنگی شهرداری تبریز نقش تاثیر گذاری در حوزه آموزش‌های شهروندی و فرهنگی در بین شهروندان ایفا می کند.

حجت الاسلام احمد حمیدی  ضمن قدردانی از زحمات ارزنده مربیان افزود: عرصه تعلیم و تربیت از مهمترین زیر ساختهای تعالی همه جانبه کشور و فرصتی جدی برای ارتقای سرمایه انسانی شایسته در ساحت های گوناگون علمی، فرهنگی و تربیتی است و در این رهگذر همفکری، همدلی و همراهی مربیان فرهیخته زمینه ارتقای فرهنگ این مرز و بوم را فراهم می آورد.

حمیدی با اشاره به نقش و جایگاه رفیع معلم و مربی در جامعه اسلامی، اوصافی را برای معلمان و مربیان با استفاده از سیره و احادیث ائمه اطهار بیان کرد که باید توسط مربیان آموزشی شهرداری به عنوان الگو سرلوحه عمل قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: سعه صدر، احساس مسئولیت و به روز کردن معلومات و شناخت کافی از مسائل فرهنگی واجتماعی جامعه و تغییر نگرش نسبت به زندگی در شهروندان از وظایف مربیان است و باید این امور را جدی گرفت.

در این مراسم حجت الاسلام احمد حمیدی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تبریز با اهدای لوح از زحمات مربیان برگزیده مراکز فرهنگی شهرداری تقدیر کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.