حمیدی

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز بر نقش تاثیرگذار عملکرد مربیان مراکز فرهنگی شهرداری در ارتقاء فرهنگ شهروندی تاکید کرد و افزود: ارتقا سطح فرهنگ شهروندی مهمترین اولویت مدیریت شهری است و تمام فعالیت‌های این  معاونت حول همین محور اجرا می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت‌الاسلام احمدحمیدی در ویژه برنامه تجلیل از مربیان امور فرهنگی، اجتماعی شهرداری منطقه یک ضمن بزرگداشت روز معلم و استاد شهید مطهری، هفته معلم را به عنوان فرصتی مناسب برای قدر دانی از تلاش مربیان مراکز فرهنگی بیان کرده و افزود: عملکرد مربیان آموزشی مراکز فرهنگی شهرداری تبریز نقشی تاثیر گذار در حوزه آموزش‌های شهروندی و فرهنگی در بین شهروندان ایفا می کند.

حمیدی با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) مبنی بر اینکه معلمی شغل انبیاست، بیان کرد: معلمان رسالت سنگینی بر عهده دارند که همان تعلیم و تربیت و روشنگری است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه رفیع معلم و مربی در جامعه اسلامی، اوصافی را برای معلمان و مربیان با استفاده از سیره و احادیث ائمه اطهار بیان کردند که باید توسط مربیان آموزشی شهرداری به عنوان الگو سرلوحه عمل قرار بگیرد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز افزود: با توجه به اهمیت ارتقاء سطح فرهنگ برای شهروندان در ۱۳۰ مرکز فرهنگی  تحت پوشش شهرداری بیش از ۱۰۰ رشته مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی هنری و گردشگری، شهروندی و … توسط مربیان مراکز فرهنگی شهرداری  تدریس می‌شود که سالانه به طور میانگین بیش از ۲۰۰ هزار نفر از شهروندان در رده‌های سنی مختلف از این کلاسها و کارگاههای آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

گفتنی است، به مناسبت روز معلم، ویژه برنامه تجلیل از مربیان امور فرهنگی، اجتماعی شهرداری منطقه یک با حضور حجت الاسلام احمد حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای شهید بهشتی برگزار  شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.