عینالی

معاون اداری و مالی سازمان توسعه و عمران عون ابن علی و پارک طبیعت از خلق آثار هنری در تفرجگاه عینالی با ساخت و نصب مجسمه‌های حیوانات توسط کارکنان هنرمند سازمان خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، قهرمان امامی با بیان این مطلب اظهار داشت:در راستای زیباسازی تفرجگاه عینالی و آشنایی کودکان و نوجوانان با جانوران حیات وحش، ساخت مجسمه های قوچ وحشی، گوزن و عقاب در حال شکار مار با اسکلت آهنی و گج و تقویت شده با فایبر کلاس در اندازه یک و نیم برایر واقعی توسط تلاشگران سازمان انجام گرفت.

امامی افزود: مجسمه های قوچ و گوزن در میانه مسیر سنگ فرش عینالی و مجسمه عقاب در حال شکار بر روی تخته سنگی در ایستگاه اول تله کابین نصب شد.

وی با تشکر از کارکنان هنرمند واحد زیباسازی این سازمان، اظهار داشت: تمام مراحل ساخت و نصب مجسمه ها از صفر تا صد توسط تلاشگران سازمان بدون برون سپاری با حداقل هزینه انجام گرفت. تلاش کردیم با مدیریت انسانی بهینه و استفاده از پتانسیل نیروهای متعهد و هنرمند زمینه صرفه جویی در هزینه های سازمان را فراهم کنیم.

معاون اداری مالی سازمان عون بن علی در ادامه با اشاره به رشد چشمگیر گردشگران و بازدیدکنندگان از تفرجگاه عینالی گفت: این تفرجگاه به همت شبانه روزی دلسوزان و کارکنان خدوم شهرداری تبریز در حال تبدیل شدن به یکی از گردشگاه های مهم کشور است  در همین راستا برای جذب گردشگر و ایجاد لحظات خوش و به یاد ماندنی برای بازدیدیکنندگان برنامه های گسترده ای داریم و از همه ظرفیت های بهره می گیریم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.