نیکوخصلت

عضو شورای شهر تبریز گفت: با توجه به اینکه ورزش همگانی می‌تواند تأثیر بسزایی در تربیت کودکان و نوجوانانمان داشته باشد، توسعه زیرساخت‌های ورزش همگانی نیاز مبرم جامعه‌مان محسوب می‌شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سعید نیکوخصلت در رابطه با تأثیر ورزش همگانی در سلامت و نشاط اجتماعی اظهار کرد: ورزش همگانی در تمام ابعاد می‌تواند موجب ارتقای جایگاه شهرمان شود.
وی افزود: ورزش می‌تواند سلامتی را برای خانواده‌ها به ارمغان آورده و شهروندان را از مصرف دارو و مراجعه به بیمارستان‌ها دور کند. همچنین شادی که باعث اتخاذ تصمیمات درست‌تر می‌شود نیز می‌تواند به واسطه ورزش همگانی در شهر گسترش یابد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز با اشاره به ابعاد اجتماعی ورزش در جامعه گفت: ورزش می‌تواند به نوعی پرونده‌های دادگاه‌ها را کاهش دهد. نمی‌گوییم که این موضوع تنها به ورزش وابسته است اما قطعاً ورزش همگانی در این موضوع سهیم است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ورزش همگانی می‌تواند تأثیر بسزایی در تربیت کودکان و نوجوانانمان داشته باشد، توسعه زیرساخت‌های ورزش همگانی نیاز مبرم جامعه‌مان محسوب می‌شود. توسعه مسیرهای دوچرخه‌سواری، پیاده راه‌ها، توسعه پیاده‌روی و فستیوال‌های ورزشی نیز هدف ما در شورای شهر است.
نیکوخصلت در رابطه با برگزاری همایش دو همگانی ویژه آقایان در تبریز گفت: با همکاری هیئت دو و میدانی این همایش برگزار می‌شود که یک فعالیت بین بخشی است و در آن شهرداری، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی همکاری دارند. ما نیز در این رابطه تمام تلاشمان را می‌کنیم تا شاهد برگزاری با کیفیت‌تر چنین رویدادهایی در شهرمان باشیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.