زیباسازی

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز گفت: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به عنوان متولی زیباسازی شهر، در صدد رفع نازیبایی‌ها و جلوه های نامطلوب از سطح شهر است که در این میان، بحث تابلوهای تبلیغاتی زاید و غیر استاندارد، بیش از همه مطرح است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، علی مدبر در جلسه مشترک با معاونین خدمات شهری مناطق ضمن اشاره به فصل گردشگری تبریز و حضور مسافران و میهمانان تابستانی، رسیدگی به وضعیت ظاهری شهر را حائز اهمیت دانست.

مدبر ادامه داد: سازمان، با اتمام مطالعات مربوط به طرح جامع و تفصیلی تبلیغات شهری، وارد فاز اجرایی شده و بسیاری از تابلوهای بلااستفاده و ناهمگن با ظاهر شهر شناسایی و برچیده شده اند. اما هنوز هم تعدادی از تابلوهای فرسوده و کهنه در برخی نقاط به چشم می خورند که حتی اگر مربوط به ادارات و نهادها نیز باشد، بایستی هماهنگی های لازم انجام و جمع آوری شوند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز ادامه داد: در ادامه نیز مقرر شده لایت باکس های جدید و استرابوردهایی که با سبک جدید طراحی شده اند، پس از جمع آوری تابلوهای معیوب، جایگزین شوند.

مدبر در بخش دیگری از سخنان خود، رسیدگی به وضعیت مبلمان شهری را ضروری توصیف و تاکید کرد: وضعیت مبلمان شهری نیزنیاز به ترمیم و نوسازی دارد به ویژه در مسیرهای اصلی شهر که ویترین شهر محسوب می شوند.

وی در خصوص موضوع سدمعبر نیز تصریح کرد: گاه در حاشیه پارک بزرگ ائل گلی، مواردی از سد معبر مشاهده می شود که علاوه بر ایجاد منظره نامناسب، موجب بروز برخی خطرات ترافیکی برای شهروندان نیز می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.