پورخردمند

شهردار منطقه ٧ گفت: بر اساس دستور شهردار تبریز، طرح تملک و احیا باغات لاله به وسعت ۶٠ هکتار در بودجه سال آینده شهرداری منطقه ٧ تبریز قرار می‌گیرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اکبر پورخردمند در آیین بهره برداری از باغ خانواده منطقه رواسان، گفت: به زودی شاهد افزایش وسعت این باغ به ١۵ هکتار دیگر خواهیم بود.

او با اشاره به اقدامات انجام یافته در بازسازی این باغ برای استفاده شهروندان گفت: با دستور شهردار تبریز تلاش کردیم تا در شاخصه های «باغ» بودن این محل اخلال ایجاد نکنیم و بر همین اساس بتن و آهن وارد بافت باغ نشد.

شهردار منطقه ٧ تبریز اظهار داشت: در طول چهار ماه گذشته بیش از ۶٩ هزار  متربع به متراژ فضای سبز منطقه افزوده شده است.

پورخردمند با تاکید بر اولویت شهرداری در خصوص احیای باغ شهر تبریز گفت: تملک و احیای ۶٠ هکتار از باغات لاله بر اساس دستور شهردار تبریز در بودجه سال آینده منطقه قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: تملک و افزایش پارک مهر ولایت اندیشه به میزان ۳۵هزار متر مربع یکی دیگر از برنامه های شهرداری منطقه برای توسعه فضای سبز و مدیریت بحران است.

او در پایان گفت: در چهار ماه گذشته توانستیم بیش از ۶۵ هزار اصله نهال، ١۶۶ هزار بوته و گلدان و ١٠هزار متر مربع چمن در منطقه کاشت کنیم.

پورخردمند افزود: طی هماهنگی  های انجام شده با قرارگاه پدافند هوایی، ۱۰هزار اصله نهال نیز در سطح منطقه ۷ تبریز کاشته شده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.