سونیا اندیش

نائب‌ر ئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مجموعه اقدامات شهرداری و شخص شهردار تبریز در حوزه فضای سبز بسیار ارزشمند و خوب است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سونیا اندیش در آیین افتتاح باغ خانواده رواسان با بیان اینکه تبریز در گذشته باغ شهر بوده گفت: به دلیل ساخت و سازهای انجام یافته در سال های گذشته هویت شهری و آسایش شهروندان از بین رفته است.

او افزود: در سال های اخیر تلاش کردیم تا بخشی از باغات تبریز را احیا کنیم و هویت شهری را بازگردانیم.

نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز با قدردانی  از شهردار و شورای شهر تبریز به دلیل توجه ویژه به موضوع فضای سبز، افزود:  شهر و شهروندان ما بیش از دیگر موارد به پارک و فضای سبز نیاز دارند.

اندیش با اشاره به تغییر کاربری مسکونی به فضای سبز در پارک باغ شهر تبریز، گفت: این، اقدامی جدی و ارزشمند بود که با درایت شهردار تبریز رخ داد.

او گفت: از دیدگاه برخی افراد این اقدامات شاید اقتصادی نباشد اما از ابعاد مختلف بسیار ارزشمند است. توجه ویژه به مناطق کم برخوردار نیز بسیار رویکرد خوبی است. امیدوارم به زودی شاهد احیای ۶٠ هکتار باغات لاله باشیم.

اندیش با بیان اینکه برای احداث این پارک به صورت شبانه روزی تلاش شده است، گفت: در غرب تبریز فضای کافی برای استراحت و تفریح خانواده ها و به ویژه بانوان و کودکان وجود ندارد. پیشنهاد میکنم این باغ به نام مادران و کودکان نامگذاری شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.