حاشیه‌های سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس در تبریز

از تلاش لاریجانی برای بقا ریاست تا ثبت نام جوان بیکار+ تصاویر

توسطسردبیر

آذر 12 1398

سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آذربایجان‌شرقی صبح سه شنبه، در حالی آغاز شد که تا پایان روز دوم ثبت‌نام، ۷۱ نفر در استان نام‌نویسی کرده‌اند که ۶۳ نفر از آنها مرد و هشت نفر دیگر زن هستند.

حاشیه‌های سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس در تبریز/ از تلاش لاریجانی برای بقا ریاست تا ثبت نام جوان بیکار+ تصاویر و فیلم

به گزارش آیرال خبر، در سومین روز ثبت‌نام، میان ثبت‌نام‌کننده‌ها، نمایندگان فعلی و چهره‌های چندان شاخصی به چشم نمی‌خورد.

هم‌اکنون عقربه‌های ساعت ۸:۳۰ صبح را نشان می‌دهد و تا به این لحظه ۳ نفر در زیرزمین فرمانداری تبریز در حال سپری کردن مراحل ثبت‌نامی خود هستند.

بهروز مهدوی، فرماندار تبریز نیز به طبقه همکف آمده و از احتمال شلوغ بودن امروز می‌گوید.

داوطلبان مراجعه‌کننده چهره‌های معروف و سیاسی نیستند و اکثرا تمایلی به انجام مصاحبه ندارند و جالب‌‌تر اینکه همه این افراد از پیروزی خود یقین دارند!

تا ساعت ۹:۳۰ صبح امروز، فرد دیگری برای ثبت‌نام مراجعه نکرده؛ پِچ پِچ خبرنگاران از احتمال آمدن فلان چهره سیاسی تا شرکت کردن یک نماینده فعلی حوزه انتخابیه تبریز از حوزه انتخابیه تهران شروع شده است.

ساعت ۹:۴۵ دقیقه، یکی از داوطلبان شرکت در انتخابات وارد محل ثبت‌نام می‌شود؛ ایوب بابایی، متولد ۱۳۵۳، اهل تبریز و کارمند دولتی است. به گفته خودش به هیچ حزبی گرایش ندارد و مستقل آمده است. او فرزند شهید بوده و در مقطع دکترای علوم اجتماعی در حال تحصیل است.

آقای بابایی، معتقد است که جوانگرایی، کاهش تمرکزگرایی و افرایش دموکراسی از ملزومات انتخابات اخیر است.

بانوی دیگری راس ساعت ۱۰ صبح با عینک آفتابی وارد فرمانداری تبریز می‌شود! معصومه سرایی، متولد ۱۳۵۱ و دانشجوی دکتراست. او مدیر مدرسه بوده و در همه انتخابات مجلس بدون حمایت حزب خاصی شرکت کرده است.

سرایی، نقص در سیستم آموزشی را از جمله دغدغه‌هایش عنوان می‌کند و می‌گوید: اگر سیستم آموزشی و پرورشی کشور حل شود قطعا مشکلات دیگر اقتصادی و اجتماعی نیز حل خواهد شد زیرا بنده در بدنه این سیستم بوده و می‌دانم چه مشکلاتی وجود دارد.

محمد رحیمی یکی دیگر از کاندیداهای مجلس یازدهم است. او متولد ۱۳۶۶ بوده و کارشناسی ارشد مخابرات دارد، بر حضور جوانان در مجلس تاکید دارد زیرا معتقد است، مشکل جوان را یک جوان می‌تواند حل کند.

بالاخره پس از مدت‌ها، یک چهره شاخص راس ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه صبح وارد محل ثبت‌نام می‌شود، محمدحسین فرهنگی، نماینده فعلی مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران حاضر می‌شود و به سوالات آنان پاسخ می‌دهد.

پس از فرهنگی، شهرتی فر، محمدیان و تنی چند تن از چهره های سیاسی معروف برای ثبت نام وارد می شوند تا روز شلوغی برای ثبت نام شکل بگیرد

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.