آل هاشم به دیدن

آیرال خبر، به نقل از کاف نیوز ،حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز با حضور در مجموعه سینمایی پردیس قدس با خرید بلیط به تماشایی فیلم منصور نشست.

 فیلم سینمایی «منصور» به کارگردانی سیاوش سرمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی از تولیدات سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که از ۱۹ آبان در سینماهای سراسر کشور به اکران درآمده است.

این فیلم برشی از زندگی شهید منصور ستاری فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندهی که از سال ۱۳۶۵ تا زمان شهادت در دی‌ماه ۱۳۷۳ به این سمت مشغول بود و منشأ خدمات فراوانی در نیروی هوایی شد.

حاکی است، امام جمعه تبریز پیش از این نیز در سالن های تئاتر و سینما برای دیدن فیلم و نمایش حضور یافته بود.

حجت‌الاسلام سیّد محمّدعلی آل‌هاشم”، امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی است. حضور وی در تبریز، آل‌هاشم را به یکی از محبوب‌ترین امام جمعه کشور تبدیل کرده است؛ حضورش بین مردم، برداشته شدن نرده‌های جداکننده مسوولان از مردم در مصلای امام خمینی (ره) تبریز، حضور در ورزشگاه برای حمایت از تیم تراکتورسازی، حذف تیم تشریفات و حفاظت، خطبه‌های مردمی، حضور در خوابگاه دانشجویان، حضور در تئاتر و سینما، سوار بر تاکسی و اتوبوس و مترو و… او را به یک روحانی محبوب در تبریز تبدیل کرده است.

آل‌هاشم، پیش از حضور در کسوت نمایندگی ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، نمایندگی ولی فقیه و ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش کل کشور را در کارنامه داشت؛ آل‌هاشم  بعد از آیات شهید قاضی طباطبایی، شهید مدنی، مشکینی، ملکوتی و مجتهد شبستری، ششمین نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز است.

“امام جمعه‌ باید کار آخوندی کند”، “سوار اتوبوس و تاکسی می‌شوم تا فرهنگ‌سازی کنم”، مهر اشرافی‌ها به دل مردم نمی‌نشیند”، “نرده‌ها را برداشتم چون مردم به فاصله با مسوولان حساس هستند”، “تراکتورسازی برای مردم تبریز است و طبیعی است که ما مسوولان از آن حمایت کنیم”، “به استادیوم رفتم تا با جوانان صحبت کنم”، “چه اشکالی دارد که به سینما بروم؟”، “از زندان تبریز بازدید خواهم کرد”، “بازی‌های تیم ملی و برنامه ۹۰ را هم می‌بینم” ائمه جمعه معصوم نیستند و همه ما نیازمند تذکر مردم هستیم”؛ این‌ها بخشی از جملات خاص امام جمعه تبریز در گفت‌وگو های سال‌های گذشته است.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.