فرمانده بسیج کارکنان شهرداری تبریز گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دومین دوره جام پرچم به میزبانی تبریز و با حضور تیم‌هایی از شهرستان تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش آیرال خبر، رحیم ملاحسینی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: جام پرچم در راستای تبیین اهمیت پرچم ایران و ارزش‌های آن برای افراد زیر ۱۴ سال برگزار می‌شود که در دوره اول استقبال خوبی از این جشنواره شد و چهار هزار و ۳۶۰ نفر ثبت نام کردند.

وی افزود: مسابقات در دوره اول در سال ۹۸ به صورت پایلوت و در ۱۰ روز در تبریز برگزار شده و در برخی رشته‌ها از داوران بین‌المللی استفاده کردیم.

فرمانده بسیج کارکنان شهرداری تبریز اعلام کرد: با واکسیناسیون عمومی بر علیه بیماری کرونا، نوید برگزاری دوره جدید این مسابقات نیز برای ما داده شده و در همین راستا با اخذ مجوز از ستاد کرونا اقدام به برگزاری دومین دوره مسابقات جام پرچم خواهیم کرد.

ملاحسینی خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها در ۴۴ روز با شعار آبادانی، صلح‌طلبی و با هدف ایجاد فضای شاد و همزمان با چهل و چهارمین سالگرد تاسیس انقلاب اسلامی در رشته‌های دو و میدانی، فوتبال، والیبال، شنا، هندبال، تکواندو و تنیس روی میز برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: هیچ هزینه‌ای در این رقابت‌ها دریافت نخواهد شد و امکانات مسابقات نیز رایگان است.

وی تاکید کرد: در بحث داوری نیز از هیئت‌های ورزشی کمک خواهیم گرفت.

فرمانده بسیج کارکنان شهرداری تبریز تأکید کرد: پنجم آذر که مصادف با روز بسیج مستضعفان است، ثبت نام مسابقات آغاز شده و تا آخر آذر ادامه خواهد داشت.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.