سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: ما تیم ذوب آهن را خوب آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قدرت این تیم را می‌شناسیم.

به گزارش آیرال خبر، زونیمیر سولدو روز سه شنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های تراکتور و ذوب آهن، با بیان اینکه ذوب آهن تیم خوبی است و جایگاهش در جدول برای من جای تعجب دارد، گفت: ما در طول هفته نقاط ضعف تین مقابل را به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم و فردا با یک تیم خوب و منسجم بازی داریم.

وی اعلام کرد: بازیکنان را از نظر روحی و روانی آماده کرده‌ایم تا نتیجه خوبی در بازی با ذوب آهن کسب کنیم.

وی با اشاره به بازی هفته گذشته تیمش مقابل هوادار افزود: نتیجه خوبی به خاطر شرایط بازیکنان که نشأت گرفته از بازی طولانی جام حذفی بود، حاصل نشد.

سرمربی تیم فوتبال سرخ پوشان تبریز خاطرنشان کرد: ما زمان کمی برای آماده کردن تراکتور مقابل هوادار داشتیم، به همین دلیل اشتباهات زیادی در آن بازی مرتکب شدیم و فوتبال خوبی انجام ندادیم.سولدو

سولدو با اشاره به ملاقاتی که با اعضای کانون هواداران تراکتور در این هفته داشته یادآور شد: شرایط تیم و مشکلات اش را به آنان توضیح دادم و امیدوارم هواداران نیز به این مشکلات واقف باشند و بدانند که چه شرایط سختی را داریم.

وی توضیح داد: تراکتور به خوبی بسته نشده و تمرینات آماده‌سازی منظم و مطلوبی را پشت سر نگذاشته است و می‌پذیریم که مشکلاتی داریم و ما در خطوط مختلف به بازیکنان جدید نیاز داریم و امیدوارم طی روزهای آتی خبرهای خوبی در خصوص تقویت تیم داشته باشیم.

سولدو با بیان اینکه من در طول مدت حضورم در تراکتور، به دنبال ایجاد تمرکز و نظم تیمی بوده‌ام، افزود: امیدوارم با اضافه شدن نفرات جدید، تراکتور را به سطح خوب برسانیم چرا که تراکتور شرایطی سختی در این فصل دارد و همه باید به تیم کمک کنند و ما باید نقاط ضعف را پوشش بدهیم و تنها جذب بازیکنان جدید مشکلات‌مان را حل نمی‌کند.

وی در خصوص دلایل جذب نکردن قوچان‌نژاد و شرایط واسعی، گفت: قوچان‌نژاد در ۲ فصل اخیر آمار خوبی نداشت و در ۶ ماه گذشته، نیز بازی نکرده و به اواخر فوتبالش رسیده است و من می‌خواهم نیروی بهتری به جمع ما اضافه شود، از طرفی به سعید واسعی فرصت زیادی داده‌ایم و آن چیزی که می‌خواستیم، نبود وی تمرینات خوبی انجام نداده و آسیب دیدگی هم داشت.

سولدو متذکر شد: اکنون زمان مناسبی برای جذب بازیکن نیست، بازیکنان خوب، قرارداد دارند و بازیکنانی که از نظر بدنی خوب نیستند و به ما کمک نمی‌کنند، بیرون مانده‌اند و معتقد هستم ما باید بازیکنی به ترکیب اضافه کنیم که به ما کمک کند، من و همکارانم هر روز در این راستا تلاش می‌کنیم و اکنون چند بازیکن را برای اضافه کردن به تیم، زیر نظر داریم.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.