آیرال خبر ،مراسم بزرگداشت و یادبود جان‌باختگان مظلوم فاجعه منا و مراسم حج امسال، عصر روز یکشنبه 12 مهر ماه 1394 از ساعت 15.30 تا 18 از سوی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در مسجد طوبی تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش آیرال خبر ، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان و اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی در پیام مشترکی، از عموم مردم استان دعوت کردند با شرکت در این مراسم معنوی موجب تسلی خاطر بازماندگان و شادی ارواح طیبه جان‌باختگان مراسم حج امسال شوند.

در این پیام آمده است: بدون تردید واقعه جانگداز مشعر و منا که در آن بسیاری از حجاج بیت‌الله‌الحرام به ویژه هموطنان عزیز جان خود را از دست داده و یا مصدوم شده‌اند، قلوب مسلمانان عالم را جریحه‌دار و فضای میهن اسلامی را غمناک‌تر کرده است. این حادثه دردناک و غم‌انگیز که در عید بزرگ اسلامی قربان اتفاق افتاد، دلیل بر بی‌کفایتی آل‌سعود و بی‌تدبیری ماموران آنان می‌باشد. ضمن عرض تسلیت این مصیبت تاسف‌بار به محضر حضرت ولی عصر(عج) و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و هموطنان عزیز و خانواده‌های معظم داغدار، به اطلاع می‌رساند مجلس بزرگداشت عموم حجاج جان باخته، مخصوصا برادر بسیجی و مداح اهل بیت عطمت و طهارت آقای حاج محمدرضا جلالی و آقای حاج محمدحسین خجسته و خانم حاجیه سیده مریم آل‌طه روز یکشنبه 12 مهر ماه 1394 از ساعت 15.30 تا 18 عصر در مسجد طوبی تبریز برگزار می‌شود.

سیاسی 1394/07/11

کدخبر110132

کدخبرنگار121

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.