آیرال خبر ،انجمن حیات سبزمرند با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جلفا، به مناسبت روز جهانی رودخانه ها، حاشیه رودخانه ارس را پاکسازی کرد.

 

به گزارش آیرال خبر ،  اعضای تشکل زیست محیطی حیات سبز مرند برنامه پاکسازی حاشیه رودخانه ارس و منطقه ارسی جلفا با هدف ترویج فرهنگ تفکیک زباله را با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جلفا آغاز کرد.

 

ناصر منوچهری، رئیس هیات مدیره انجمن حیات سبز مرند گفت: برنامه پاکسازی حاشیه رودخانه ارس به مناسبت دهم مهر ماه روز جهانی رودخانه ها برگزار شد که در این برنامه انجمن حیات سبزمرند با بیش از 25 نفر از اعضای خود و با همکاری تعدادی از نیروهای اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جلفا برگزار نمود.

 

وی گفت: در اجرای این طرح اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جلفا با تامین دو دستگاه خودرو در انتقال زباله های جمع آوری شده تفکیکی به محل زباله گاه اصلی شهرستان همکاری های لازم را بعمل آوردند.

 

رئیس هیات مدیره انجمن حیات سبز مرند گفت: هدف از این برنامه فرهنگسازی در خصوص مدیریت پسماند و ترویج و آموزش تفکیک زباله از مبداء می باشد که امیدواریم در آینده شاهد سرزمینی پاک و عاری از هرگونه آلودگی و تخریب محیط زیست باشیم.

اجتماعی 1394/07/13

کدخبر110138

خبرنگار: 111

انتهاي پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.