آیرال خبر،معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی به همراه جمعی از مدیران کل استانداری با حضور در مقر فرماندهی سپاه عاشورا، فرارسیدن هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را به پاسداران و بسیجیان تبریک گفت.

به گزارش آیرال خبر، “سعید شبستری” در دیدار با سردار کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا با گرامی‌داشت یاد و خاطره سرداران رشید آذربایجان و بسیجیان جان بر کف لشکر همیشه پیروز عاشورا در هشت سال دفاع مقدس، از نقش تاثیرگذار بسیج در عرصه‌های مختلف استان قدردانی کرد.

وی همه دلسوزان نظام را عضو بسیج دانست و با اشاره به ضرورت پیروی از نگاه و تفکر بسیجی در تمام زمینه‌ها، گفت: امروز هر کسی که برای اعتلای نظام اسلامی و خدمت به مردم تلاش می‌کند بسیجی است.

شبستری همچنین به مسوولیت خطیر سازمان بسیج مستضعفین در تحقق اهداف عالی نظام به ویژه در بحث اقتصاد مقاومتی اشاره و ابراز امیدواری کرد حضور فعال بسیج در عرصه‌های مختلف پیشرفت و توسعه استان همانند گذشته استمرار داشته باشد.

سردار غلام‌عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی هم در این دیدار ضمن قدردانی از توجه ویژه مدیران استان به نقش و جایگاه بسیج، اعلام کرد: مجموعه سپاه و بسیج همواره در حوزه‌های مختلف خود را در کنار و همراه مدیریت ارشد استان می‌بیند و برای توسعه و پیشرفت استان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

اجتماعی 94/8/3

کدخبر110303

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.