آیرال خبر،نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی به رسانه‌ها توصیه کرد، تا زمانی که از صحت و سقم خبر مطمئن نیستید، آن را منتشر نکنید و همچنین در آستانه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از شایعه پراکنی و زدن تیتر های نامناسب که با محتوای خبر همخوانی ندارد، پرهیز کنید.

به گزارش آیرال خبربه نقل ازتبریز بیدار، آیت الله “محسن مجتهد شبستری” با بیان اینکه با کمبود بیمارستان و مراکز درمانی در تبریز مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: بیمارستان‌ و کیلینیک زیادی در تبریز وجود دارد، ولی باتوجه به کثرت جمعیت، این مراکز درمانی پاسخگوی نیازها نیست که امیدوارم درمانگاه تخصصی قلب و عروق امام جواد (ع) که توسط شهرداری تبریز احداث شده است، گرهی از مشکلات این حوزه را باز کند.

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به بالا بودن آمار بیماران قلب و عروق در کشور، گفت: ضروری است رسانه‌ها و مجموعه‌های ذیربط در راستای فرهنگسازی برای پیشگیری از ابتلای مردم به بیماری‌های قلبی نقش آفرینی کنند.

وی افزود: شهرداری تبریز علاوه بر مد نظر قرار دادن سلامت شهر، سلامت شهروندی را نیز مورد توجه قرار داده است و ضرورت دارد شهرداری به دیگر مشکلات مردم نیز رسیدگی کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی به رسانه‌ها توصیه کرد، تا زمانی که از صحت و سقم خبر مطمئن نیستید، آن را منتشر نکنید و همچنین در آستانه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از شایعه پراکنی و زدن تیتر های نامناسب که با محتوای خبر همخوانی ندارد، پرهیز کنید.

آیت الله مجتهد شبستری در پایان با تقدیر از فعالیت های متدد شهرداری تبریز در حوزه های مختلف عنوان کرد: ضروری است شهرداری به توسعه حمل و نقل عمومی توجه کند تا علاوه بر کم شدن ترافیک، آلودگی هوای تبریز نیز کاهش یابد.

سیاسی94/12/28

کدخبر110719

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.