به گزارش آیرال خبر، این دوره از مسابقات با حضور 7 تیم در 8 رشته برگزار شد.
در رشته والیبال تیم های نیروی هوایی (پایگاه دوم شکاری)، پدافند شمالغرب کشور، سپاه عاشورا، یگان ویژه، مرزبانی، نیروی زمینی (تیپ 121تکاور) و کانون بازنشستگان نیروهای مسلح به میزبانی پایگاه دوم شکاری تبریز باهم به رقابت پرداختند.

در پایان این تیم نیروی هوایی (پایگاه دوم شکاری تبریز) بود که توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. تیم های پدافند و یگان ویژه هم به ترتیب حائز رتبه های دوم و سوم شدند.
در رشته ی فوتبالدستی این تیم نیروی هوایی (پایگاه دوم شکاری) بود که توانست با درخشش شادلو، شیرعلی زاده و جعفری به عنوان قهرمانی دست یابند.
نیروی زمینی هم با بهره مندی از دستان پرتوان مهدی حیدرزاده، مقصود چرختاب و علی ارجمند کاپ نایب قهرمانی را با تلاشی ستودنی به دست آوردند . اما تیم یگان ویژه هم توانست شگفتی ساز شود و با سید محمد حامد و حامد رحیمی عنوان ارزشمند سومی را کسب کند

در رشته دارت بازهم تیم نیروی هوایی (پایگاه دوم شکاری تبریز) بود که با هدفگیری های عالی کامرانی، شیرعلی زاده و نورانی عنوان قهرمانی را به دست آورد.
تیم نیروی زمینی متشکل از شهرام خلیل زاده، حسین رسولی و ایوب اعتمادی حائز مقام دوم شدند تا تیم مرزبانی با حضور نصیری، حلاجی و محمودی سوم شوند.
در رشته تیراندازی (کلت کمری) تیم یگان ویژه توانست با 159 مقام قهرمانی را کسب کند
تیم میزبان نیز با 146 امتیاز رتبه دوم را به دست آورد و تیم مرزبانی با 103 امتیاز بر جایگاه سوم تکیه داد.

در رشته انفرادی کلت کمری عزیز ستارزاده از تیم یگان ویژه با 62 امتیاز قهرمان و شیرعلی زاده و نادر رنجبر هر دو از تیم نیروی هوایی (پایگاه دوم شکاری تبریز) با 6 امتیاز کمتر دوم شدند تا روح الله حمیدی از تیم پدافند با 52 امتیاز بتواند مدال برنز را کسب کند.

در رشته تیراندازی با تفنگ، تیم های یگان ویژه با 221 امتیاز مدال طلای این رشته را به چنگ آورد تا تیم نیروی هوایی (پایگاه دوم شکاری تبریز) با 2 امتیاز اختلاف دوم شود. مدال برنز و رده ی سوم این رشته هم به تیم مرزبانی با 189 امتیاز رسید
در بخش انفرادی این رشته نیز شیرعلی زاده از تیم نیروی هوایی (پایگاه دوم شکاری تبریز) با 79 امتیاز گردن آویز طلا را به دست آورد و بهروز قربانیان از تیم یگان ویژه توانست با 78 امتیاز نفر دوم شود و رحیم ولی نژاد از تیم پدافند و صابر احمدی آذر به طور مشترک و با 75 امتیاز روی سکوی سوم جای گرفتند.

در رشته شنا و در شنای قورباغه و در رده سنی بالای 40 سال امیر لشکری از تیم نیروی هوایی (پایگاه دوم شکاری تبریز) قهرمان شد

در رده 30تا40 سال رشته قورباغه بهجت جمال از تیم نیروی هوایی (پایگاه دوم شکاری تبریز) عنوان قهرمانی را کسب کرد

در رده 40تا50 سال همین رشته جواد پاکباز از تیم نیروی هوایی (پایگاه دوم شکاری تبریز) توانست زودتر از حریفان مسیر را طی کند و قهرمان شود

در رشته ی کرال و رده ی بالای 40 سال این یونس ملامحمودی از تیم نیروی هوایی (پایگاه دوم شکاری تبریز) بود که توانست زودتر از همه مسیر را شنا و قهرمان شود.
در رشته شنای امدادی 50 متر باز هم تیم میزبان خوش درخشید و قهرمان شد.

شایان ذکر است که این مسابقات در 4 رشته ی شطرنج، فوتسال، باستانی و طناب کشی در حال برگزاری است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.