بهسازی معابر

شهردار منطقه ۸ تبریز از بهسازی محیط شهری در معابر منطقه تاریخی فرهنگی شهر برای معلولین و جانبازان خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رضا پاک نهاد ضمن اعلام خبر فوق افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌ها و در عین حال انتظارات معلولین، تردد سهل و آسان در سطح منطقه است تا خود بدون درخواست کمک از دیگران، در سطح معابر تردد کنند.

پاک نهاد ادامه داد: شهرداری منطقه ۸ تبریز پیرو این درخواست مهم، قصد دارد عملیات اجرائی پروژه بهسازی محیط شهری برای معلولین و افراد کم توان را در خیابانهای شریعتی، مطهری، جمهوری، فردوسی، تربیت غربی و ارتش اجرائی کند تا این محورهای مهم شهری استاندارد سازی و بهسازی شود.

او اظهار داشت: طی سالیان اخیر در راستای بهینه سازی معابر منطقه، اقدامات قابل توجهی جهت مناسب سازی معابر و اماکن عمومی آغاز کرده و قصد داریم طی ماه‌های آتی اقدامات جهادین در راستای بهسازی محیط شهری برای معلولین و افراد کم توان در سطح منطقه انجام دهیم تا رفاه نسبی را برای معلولین محترم در سطح منطقه به وجود آوریم.

شهردار منطقه ۸ تبریز در پایان اظهار امیدواری کرد: طی ماه های آتی، پیاده‌رو های خیابانهای شریعتی، مطهری، جمهوری، فردوسی، تربیت غربی و ارتش برای معلولین و جانبازان گرامی بهسازی و ایمن سازی شده و در اختیار معلولین عزیز قرار می گیرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.