جلسه معاونت عمرانی

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در برگزاری اجلاس رشد و توسعه شهری و حفاظت از بافت تاریخی در حوزه اوراسیا از توان و اندیشه مهندسین جوان شهر استفاده شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، شکور اکبرنژاد در جلسه هماهنگی برگزاری دهمین اجلاس رشد و توسعه شهری و حفاظت از بافت تاریخی در حوزه اوراسیا با بیان اینکه دوران جدید باید دوران تحول اندیشه در کشور باشد،اظهار داشت: بسیاری از مسئولین شهری دچار روزمرگی شده اند و بر همین اساس باید به دنبال اندیشه های جدید باشیم.

رئیس شورای شهر تبریز افزود: دیگر نمی توان با تکیه بر روش هایی که سالهاست با استفاده از آنها شهر را اداره کردیم به مدیریت ادامه دهیم و زمان آن رسیده که در نحوه اداره شهرها تغییر ایجاد کنیم.

اکبرنژاد با اشاره به وجود محققین ارزشمند در حوزه های مختلف گفت: از تمام ظرفیت های موجود در دانشگاه های استان باید در این اجلاس استفاده شود.

او با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا از برنامه های نمایشی و تبلیغاتی در این اجلاس دوری کنیم، تصریح کرد: باید نتیجه این اجلاس در شهر دیده شود و این تغییر برای همه شهروندان قابل لمس باشد.

رئیس شورای شهر تبریز با تاکید بر برگزاری با کیفیت این اجلاس، یادآور شد: باید تمام دستگاه های اجرایی استان در برگزاری این اجلاس همکاری کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.