پسماند

طرح «بازیافت زندگی» همزمان با عاشورای حسینی در راستای مدیریت و جمع آوری پسماندهای قابل بازیافت و درآمد حاصل از آن برای صرف هزینه های درمانی کودکان مبتلا به سرطان با مشارکت سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، نخستین گام از طرح بازیافت زندگی با حضور  ۷۰ نفر از داوطلبان و شهروندان پرمهر تبریزی همزمان با ایام محرم و پیوند آن با مهر عاشقان حسینی اجرا شد.

در فاز نخست این طرح که جهت معرفی و آشنایی شهروندان تبریزی در ایام محرم رقم خورد، طی فراخوانی ۷۰ نفر از فعالان زیست محیطی، اصحاب رسانه و جوانان علاقمند، اعضای موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تسکین برای جمع آوری پسماندهای روز عاشورا یاری رساندند.

همراهان عاشق و عاشورایی تسکین مسیر بازار تبریز را طی کرده و خیابان ها و سراهای بازار را با نیت‌های پاک رویاندن امید و زندگی در دل کودکان مبتلا به سرطان و خانواده های آنها از پسماند زدودند.

این طرح با حمایت سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز عملیاتی شد که امید است با این اقدام گامی مهم در حفظ محیط زیست و تامین هزینه های درمانی کودکان مبتلا به سرطان برداشته شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.