تداوم همکاری تراکتور با الهامی/ آغاز نقل و انتقالات پس از جلسه هیئت‌مدیره با زنوزی

مدیرعامل باشگاه تراکتور از تداوم همکاری با ساکت الهامی و آغاز فعالیت نقل و انتقالاتی طی روزهای آتی خبر داد.

به گزارش آیرال خبر، میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور در گفت‌وگو با بخش خبری شبکه سهند در خصوص قهرمانی این تیم در جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: این موفقیت بزرگ را به هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم و خداوند را شاکرم که توانستیم این هواداران که در سرما و گرما، شکست و پیروزی در کنارمان بوده‌اند را شاد کنیم.

وی افزود: سیاست‌گذاری و هدف مالک باشگاه، هیئت‌مدیره و بنده این بود که تیممان را از حاشیه‌ها دور کرده و تمام اعضای تیم با حفظ تمرکزشان، بازی‌های لیگ و جام حذفی را با سربلندی و دستیابی به اهداف پیش‌بینی‌شده پشت سر بگذارند. بر همین اساس سعی کردیم موضوع نقل و انتقالات و جذب بازیکن را پس از این مسابقات آغاز کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص زمان آغاز فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه گفت: در جلساتی که طی یکی دو روز آتی بین اعضای هیئت‌مدیره و مالک باشگاه برگزار می‌شود، سیاست‌گذاری و بودجه باشگاه مشخص شده و با توجه به اینکه در سال آتی در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی حضور خواهیم داشت، با قدرت وارد نقل و انتقالات شده و تیمی در حد نام آذربایجان و این هواداران را روانه مسابقات خواهیم کرد.

سهرابی در رابطه با وضعیت ساکت الهامی و تداوم همکاری تراکتور با این مربی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پیش از این قرارداد آقای الهامی تمدید شده است، همکاری با وی ادامه خواهد داشت. کلیه سیاست‌های نقل و انتقالاتی باشگاه در خصوص جذب بازیکنان طی یکی دو روز آتی مشخص می‌شود و امیدواریم بتوانیم تیممان را برای مسابقات فصل آتی تقویت کنیم.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.