دبیر علمی کنگره ملی «شعر و ادب ایران؛ بزرگداشت استاد سید محمد حسین شهریار» از تمدید مهلت ارسال مقالات و برگزاری همایش بدلیل درخواست فعالان ادبی و فرهنگی در شرایط حاضر خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، باقر صدری نیا، دبیر علمی کنگره ملی «شعر و ادب ایران؛ بزرگداشت استاد سید محمد حسین شهریار» از تمدید مهلت ارسال مقالات و برگزاری همایش بدلیل شیوع بیماری کرونا خبر داد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر متاسفانه شرایط بهداشتی جامعه به گونه ای است که امکان برگزاری هرگونه تجمعی عملا غیر ممکن است و بدین لحاظ ناگزیر از به تعویق انداختن برگزاری این کنگره هستیم.

دبیر علمی کنگره بزرگداشت شهریار افزود: تاکنون با همکاری بسیار خوبی از طرف اساتید و دانشگاه های سراسر کشور مواجه بوده ایم و با توجه به لزوم برگزاری هرچه با شکوه تر این کنگره، بر آن شدیم تا این رویداد را تا برطرف شدن شرایط بهداشتی فعلی به تعویق اندازیم لذا مهلت ارسال آثار و مقالات را نیز تا پایان آذر ماه تمدید کردیم.

صدری نیا در خاتمه از دست اندرکاران برگزاری این کنگره که در ابعاد ملی برگزار می شود قدردانی کرد و گقت: این رویداد و برنامه های جنبی آن متضمن یک حرکت بزرگ فرهنگی و ادبی است که شهرداری تبریز مبدع آن بوده و باید برای برگزاری هرچه با شکوه تر آن کوشا باشیم.

پیش از این، کنگره ملی «شعر و ادب ایران؛ بزرگداشت استاد سید محمد حسین شهریار»  با انتشار فراخوانی از فرهنگ دوستان و اهالی ادبیات و پژوهش برای شرکت در بخش علمی این کنگره دعوت کرده بود.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.