مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صبح اموز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محل سالن اجتماعات مصلی اعظم امام(ره) تبریز برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین تحول سیاسی در قرن حاضر است که با رهبری حضرت امام و قیام مردم، نظام شاهنشاهی را به زباله دان تاریخ فرستاد و نظام عدل و انصاف را مستقر کرد.

وی افزود: از همان روز های اول پیروزی انقلاب دشمنان با ترفندهای مختلف تلاش برای سرنگون کردن انقلاب داشتند ولی به لطف خداوند، همه کید دشمنان به خودشان برگشته و برمی گردد.

پورمحمدی به تهدیدهای ترامپ علیه ایران اشاره کرده و افزود: آن ابلهی که چند وقت پیش می گفت جهوری اسلامی ایران ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید، جز افتضاح برای کشور خود باقی نگذاشت و ما الان سالگرد پیروزی انقلابمان را جشن می گیریم.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: هر چند که تحریم ها و سختی هایی برای مردم به وجود آمده اما جای اینکه سر بر آستان ظلم بگذاریم، مسیر آزادگی را انتخاب کردیم، ما همه از این سختی ها آگاه هستیم.

وی با بیان اینکه ملت ها دریافته اند که باید به پا خیزند، افزود: حق گرفتنی است و باطل رفتنی. ما امروز رسالت سنگین تری داریم. امام(ره) ما را از مردمی متفرق به زیر لوای ولایت جمع کردند.

استاندار آذربایجان شرقی با برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: باید بیشتر از این به مردم خدمات ارائه دهیم، مردمی که لایق بهترین هستند.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.