اختصاص بیش از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابه جایی شهروندان

جلسه هماهنگی لیله‌الرغایب برگزار شد

توسطسردبیر

اسفند 4 1398

یوم الرغائب

با حضور ارگان های مختلف از جمله نیروی انتظامی، یگان های امدادی، تشکل های خیریه و نهادهای خدمات رسان، جلسه هماهنگی مراسمات لیله الرغائب در محل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، احد فلاحی، مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در این جلسه یادآور شد:  لیله الرغائب به عنوان یکی از مراسمات دینی-بومی مختص مردم تبریز به شمار می رود که طی آن شهروندان نخستین پنجشنبه ماه رجب را برای گرامیداشت اموات خود، به آرامستان های سطح شهر مراجعه می کنند.

او با بیان اینکه تمام تلاش های مسئولان، همراهی و هماهنگی برای رفاه حال شهروندان در این ایام است تصریح کرد: موضوع ترافیک، امنیت، امدادرسانی و خدمات مختلف از دغدغه های موجود در این ایام است.

به گفته فلاحی، با هماهنگی های صورت گرفته با واحدهای مختلف فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، نیروهای راهور، پلیس راه و نیز پرسنل آگاهی برای تامین امنیت این ایام آماده باش خواهند بود.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز همچنین خبر داد: تعداد۸۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال شهروندان به وادی رحمت و نیز ۳۰ دستگاه اتوبوس هم جهت انتقال همشهریان گرامی به آرامستان های محلی اختصاص داده می شود.

او تصریح کرد: حضور کمیته امداد و تشکل های خیریه هم با هدف دریافت نذورات و کمک های نقدی مردمی و نیز مقابله با سوءاستفاده کنندگان از احساسات عمومی از دیگر برنامه های این ایام است.
به گفته فلاحی، هماهنگی های لازم برای حضور تیم های امداد  ، اورژانس و سازمان آتش نشانی در وادی رحمت صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز با اشاره به موضوع ویروس کرونا در سطح کشور، از شهروندان درخواست کرد تدابیر لازم را برای رعایت مسایل بهداشتی و سلامت خود و همراهانشان مد نظر قرار دهند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.