در دویست و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز صورت می گیرد؛

تشریح روند اجرای پروژه قطار شهری توسط شهردار تبریز

توسطتحریریه

آبان 11 1399

مهمترین دستور جلسه دویست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تبریز، پاسخگویی شهردار تبریز به سوال عضو شورای شهر در در رابطه با روند اجرای پروژه قطار شهری است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بررسی نامه فرماندار شهرستان تبریز در رابطه با مفاد مصوبات شورای شهر نخستین دستورجلسه امروز شورای شهر است.
مهمترین دستور جلسه امروز شورانشینان، پاسخگویی شهردار پاسخگویی شهردار تبریز به سوال عضو شورای شهر در در رابطه با روند اجرای پروژه قطار شهری است.

در ادامه جلسه علنی امروز، اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر تبریز تعیین می‌شوند و پس از آن لایحه شهرداری تبریز در رابطه با تجویز انجام توافق و مصالحه فی مابین شهرداری تبریز و اداره آب و فاضلاب استان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

لایحه شهرداری تبریز در رابطه با مساعدت مالی به یک مستاجر پارک ائل‌گلی، نامه شهرداری تبریز در خصوص استفساریه به یکی از شهروندان، لایحه شهرداری تبریز در رابطه با صدور مجوز قانونی جهت انجام توافق و مصالحه با یکی از شهروندان و در نهایت لایحه شهرداری در رابطه با مساعدت مالی به یک شهروند دیگر، دیگر دستور جلسه‌های امروز شورانشینان در دویست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر است.

توسط تحریریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.